gaa

okej nu är det min lediga helg!
sov till kl. nio imorses gäsp gäsp lyx lyx!

sedan kom phillip hem efter ha mjölkat, vi käka lite frukost och sedan åkte vi till våran gård, vilken har ökat från 26 ha till 71 ha. ja vi har köpt granngården. Skrev på alla papprena förra fredan så den har varit våran en hel vecka nu, eller ja banken äger väl mesta delen av den men men. Det är kul.

Så vi fixade lite med staketen till kl. två i eftermiddas.

Nu har jag suttit här framför datorn i typ 4 timmar och jag är trött på d, har en uppsatts att skriva om ruminant nutrition and feeding requirements för kossor. inte nog med det... 14 kalvar som blev avanda mjölk i går har stått, står fortfarande och romar konstant utanför huset, höjjde ljudet på tvn i bött för att inte höra dem!

Nu iaf så ska jag hoppa in i dushen och sen åka till pubben, för det blir take aways i kväll, för tredje kvällen i rad för vi har ingen mat hemma.

Men i morrn så ska jag åka till nelson, handla mat, klippa håret, gå på marknaden och så blir det nog en kanelbulle på Swedish bakery!

Ha en go freda alla ni! kramar

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med lite ledigt. Tack för ditt underbara samtal, vi måste höras igen!!

KRAAAAM!!!

2009-10-03 @ 20:15:47
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Maria! Va kul att ni köpt mer gård! Hoppas ni köpte en massa goda kanelbullar! Myssöndag på dig! (för det är väl söndag dag nu hos dig?!)

2009-10-04 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0