Dimma...


Kryper sig fram mot kvällen och lämnar inte dalen förrän långt fram på förmiddan. Jag tycker det är vackert.

Idag har vi varit inne i stan och shoppat loss på Nya zeeländska Lantmännen, finns så mycket roliga grejjer man kan köpa. Jag fick ett par nya gummi stövlar, sockar, regn kläder, kepps och en halsduk. Kanske inte låter så kuliga grejjer men dem kommer komma till användning, for shore!!

ÅÅ ja idag har vi avlivat min lilla gris Scarlet, eller ja hon va inte så liten längre och en riktig bråkstaket. Tyckte om och förstöra saker. Väldigt smart, en dag hade hon rymt ut från sin hage och in i vårat frukost rum på jobbet öppnat kylen och bökat runt i smör paketet.

Nu ska jag hälla upp ett glas vin och lägga mig framför brasan och njuta av en lång sovmorgon i morron!!!

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Ameli

Neeee... Scarlett! Utan att ens ha träffat henne kommer här en snyft :) men vilket vackert kort! KUUUUUUL att du bloggar igen! Mycket uppskattat! :) Puss och kram!

2009-07-10 @ 09:50:09
Postat av: Pernilla

Hmmm vad är sovmorgon för dig 5 ????

Jag veeet det där med shopping..

Jag njuter av willys.. det räcker för mig..

2009-07-13 @ 22:20:19
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej Maria!

Kul att du börjat blogga igen, och vilka fina bilder!

Tråkigt med Scarlet, håller med Ameli om att utan att ens ha träffat henne så känns det lite snyftigt! Kram

2009-07-24 @ 14:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0