En dag på stranden i Falkenberg

image1

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej min underbara vän.
Det blev ett tårfyllt farväl idag. Det fanns även så mycket jag ville säga dig men det gick bara inte. Då hade vi båda legat i en hög med tårar och inte klarat att ge oss iväg på två olika vägar.
Jag tycker så mycket om dig. Du är min vän för alltid var du än är i världen. Det är så häftigt att du kan komma hem och bo hos oss med ett år mellan gångerna och ändå känns det som om jag fått hem min syster varje gång. Ta hand om dig och lev livet fullt ut var du än är. Jag ser verkligen fram emot att följa dig och dina äventur här.
Kramar i massor.

2008-05-23 @ 07:16:38
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0