Skid resa




Hej hallå!!

Förra veckan bar det av söder ut för lite skidåkning. Vi hade kanon väder och backarna var toppen. Det var premiär för Phillip i skidbacken, efter "några" vurpor och lite tips från syrran och mig var han uppe i dem blå backarna.

Har haft, eller har fortfarande en liten förkylning som irriterar mig, men idag trottsade jag med en jogging tur. Var helt färdig när jag kom hem men förhoppningsvis rörde det runt i kroppen till det bättre.

Äntligen har dem första kommit... Nu ploppar det ut kalvar överallt. Förväntas att ha 300 stycken födda runt den 10 augusti och då ar det bara 300 kvar. Det kommer bli kul =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Wow, vilka härliga bilder, fy så underbart!!!

Ser helt fantastiskt ut, vilka vyer.

Hälsa så gott!

Saknar dig!!

2008-07-22 @ 12:55:48
URL: http://mobjer.blogg.se/
Postat av: Elin

He vännen! Kul med uppdatering!! Åh va gött det såg ut i backarna!! Här är det fint väder idag å jag tänkte lägga mig ute i solen lite innan jobbet börjar men det var änna så att man blev lite sugen på skidåkning när man gick in på din blogg. Puss och kram

2008-07-23 @ 10:21:34
URL: http://wintherbjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0